فرناز اسدی فرد

فرناز اسدی فرد

زمان مطالعه : 10 دقیقه

مقایسه سه مدل الکسا لایت جی اس اوجین و پرو

1-مدل الکسا لایت جی اس Elexa Light Gs   نسخه اول دستگاه یونتوفورزیس هستند که در این دستگاه پارامتر های جریان بصورت گالوانیک می باشد و فرکانس جریان اعمالی صفر می باشد . شدت جریان در این دستگاه تا 30 میلی آمپر می باشد و برای درمان تعریق کف دست و پا در پوست های معمولی و غیر حساس رده سنی 15 سال به بالا مناسب می باشد .

2- مدل دوم الکسا لایت پی اس Elexa Light Ps   همانطور که از نام این مدل نیز مشخص هست از نوع پالس می باشد . در این دستگاه جریان بصورت پالس ریت با فرکانس بالا اعمال می شود و همین امر باعث می شود که شدت گزگز در این مدل تا 70 درصد از دستگا های با تکنولوژی قدیمی و گالوانیک کمتر باشد . مولفه های مدل پی اس از قبیل پالس و فرکانس از نوع ثابت  بصورت کنترل خودکار متناسب با جریان تنظیمی در هر جلسه می باشد و در این مدل جریان تا 30 میلی آمپر قابل تنظیم میباشد .این مدل برای درمات تعریق کف دست و پا و زیر بغل برای پوست های حساس مناسب می باشد . همچنین مدل الکسا لایت پی اس 60MA  برای درمان تعریق نواحی با سطح تماس زیاد مناسب می باشد .

3- مدل سوم دستگاه الکسا پرو Elexa Pro  می باشد که این مدل از پیشرفته ترین مدل های دستگاه یونتوفورطزیس حال حاضر می باشد . در این دستگاه از تکنولوژی پیشرفته RF PULSE RATE   استفاده شده که میزان یونیزاسیون را بسیار بالا برده و نتیجه درمانی بهتری را به همراه خواهد داشت. همچنین میزان گز گز در این مدل بسیار کم و قابل تحمل می باشد و از رده سنی 5 سال به بالا قابل استفاده می باشد . این مدل برای نواحی کف دست و پا و زیر بغل و صورت و پیشانی و کمر شکم و کشاله ران قابل استفاده می باشد . از امکانات دستگاه الکسا پرو قابلیت تنظیم پلاریته دستی و اتوماتیک تنظیم میزان قدرت پالس و فرکانس می باشد . همچنین دارای باطری قابل شارژ لیتیوم یون سه سل با قابلیت شارژ دهی تا 5 جلسه درمانی می باشد . همچنین مدل الکسا پرو 60MA برای درمان تعریق  نواحی با سطح تماس زیاد مانند کمر و شکم و کشاله ران  مناسب می باشد .

ما را در شبکه های اجتماعی  دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *