فرناز اسدی فرد

فرناز اسدی فرد

زمان مطالعه : 10 دقیقه

راهنمای خرید برای خرید الکل پاش

در این روزهای مبارزه با کرونا استفاده از انواع دستگاه الکل پاش و دیگر محلول های ضدعفونی کننده در اکثر مکان های عمومی و خصوصی ضرورت یافته است، این دستگاه ها در مدل های مختلف اتوماتیک و غیر اتوماتیک در بازار موجود هستند و سعی می کنند با پاشیدن مواد ضدعفونی کننده در از بین بردن کرونا نقشی داشته باشند که ما در این مقاله به این موضوع می پردازیم.

دستگاه الکل پاش چیست

دستگاه الکل پاش دارای انواع مدل ها با مخزن هایی با حجم های مختلف می باشد و افراد می توانند با خریداری آنها محلول های مختلف ضدعفونی کننده مانند الکل و دیگر مایعات را در آنها بریزند.

افراد می توانند با استفاده از انواع این دستگاه های الکل پاش اتوماتیک و غیر اتوماتیک دست های خود را که محل تجمع انواع ویروس ها و باکتری ها می باشند و به راحتی می توانند آنها را درگیر بیماری ها کنند به آسانی ضدعفونی کنند.

معرفی دستگاه ضدعفونی دست الکسا

دستگاه ضدعفونی دست الکسا با بدنه ی مقاوم ABS و سنسور هوشمند

قابلیت تنظیم تعداد دفعات پاشش وهمچنین مقدار پاشش به صورت مجزا میباشد . ظرفیت سه و نیم لیتری مخزن قادر به 7000 تعداد پاشش با یک مرتبه شارژ در ماکسیمم حالت میباشد. بدنه ای ازجنسABS آنتی باکتریال و طراحی صنعتی بسیار شکیل. تعبیه سازی آبریز مایع ضد عفونی کننده ودارای فضای کافی برای ضد عفونی دست ها. این دستگاه قابلیت استفاده از نواع مایع های ضد عفونی دیسپنسرهارا نیز دارد دارای نمایشگرLED پاشش و سکون برای نشان دادن مه پاش به کاربر است. این دستگاه مجهزبه سنسورچشمی التراسونی و اتصالات شیلنگ های داخلی دستگاه همگی از جنس سیلیکون می باشد

همچنین این دستگاه مجهز به آنتی دریپر(ضد چکه) جهت جلوگیری چکه و حدر رفت مایع بعد هر بار پاشش را دارا می باشد.

قابلیت نصب بر روی دیوار با سیستم قفل شوندگی ضد سرقت Anti-Theft

قابلیت نصب روی میز بصورت استندی

قابلیت نصب روی میز بصورت استندی

کم نویز و کم مصرف و کم صدا

یک سال گارانتی

ما را در شبکه های اجتماعی  دنبال کنید

یک پاسخ

  1. با سلام خدمت همه عزیرزان
    من مدتی هست که از دستگاه ضد تعریق الکسا استفاده می کنم و نتیجه درمانی تا این لحظه رضایت بخش بوده و تعریق کف دست من کاملا برطرف شده
    امیدوارم که این خشکی ماندگار باشه
    با تشکر از سازندگان این دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *